برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 1399

برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 1399

 

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1400/04/31با حضور جناب آقای دکتر رحمتی قائم مقام محترم تولیت عظمای آستان قدس رضوی و مدیر عامل بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی و مشاوران و مدیران ارشد آستان قدس و بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس در تاریخ 1400/08/20برگزار گردید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در این جلسه ضمن تاکید بر این امر اظهار نمودند تولید پاک و حامی محیط زیست بودن همواره قابل توجه تولیت معزز آستان قدس رضوی و مسئولان ارشد این شرکت می باشد که در این مجموعه محصولات  آن بدون آلایندگی زیست‌ محیطی تولید می‌شوند.

ایشان در ادامه با اشاره به موفقیت شرکت قند تربت حیدریه در ورود به بازار سرمایه افزود: وارد شدن به بازار سرمایه انتظار حداقلی ما از شرکت‌های توانمند و موفق است و در واقع، انتظار حداکثری این خواهد بود که در بازه زمانی مشخصی شرکت موفقی مانند شرکت قند تربت حیدریه وارد بازار دوم فرابورس شود.

دکتر رحمتی بیان کرد: افزایش چهار برابری سود شرکت در یک سال نشان می‌دهد که ظرفیت این مجموعه قابل افزایش است وانتظار این است که هیئت مدیره ، مدیران و پرسنل مجموعه با تلاش شبانه روزی برای سال آینده انشاالله بهتر از این رقم بزنند تا همه سهامداران بتوانند از این سود آوری  بهره مند بشوند .

ایشان بیان نمودند: در کنار همه این موارد و موفقیت‌های به دست آمده، همواره سهام‌داران انتظار شفافیت و سودآوری بیشتر از هیئت مدیره و مدیران دارند و این در حالی‌ست که شفافیت برای حضور در بازار سرمایه بسیار یاری‌کننده خواهد بود و در حال حاضر نخستین گام برای بهره‌وری موقوفات امر شفاف‌سازی شناخته شده است.

شایان ذکراست، که برابر دستور مجمع عمومی برگزار شده به ازای هر سهم ( مبلغ 1200ریال) سود تقسیمی با پرداخت 2 ماهه تصویب گردید که اولویت ریاست مجمع سهامداران حقیقی می باشند .

آقای دکتر رحمتی ریاست محترم مجمع در پایان از هیئت مدیره ، مدیران و کارکنان شرکت قند تربت حیدریه بخاطر عملکرد خوب سال مالی منتهی به 1400/04/31تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری نمودند که در سالهای آینده شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این شرکت در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم .

اخبار

نام
ایمیل
توضیحات
Captcha
کد امنیتی