توسعه فعالیتهای ورزشی در شرکت قند تربت حیدریه

در تاریخ 21/07/99 دکتر احسان اله اژدری مدیر عامل قند تربت حیدریه با حضور در گود زورخانه شهید صیاد شیرازی از فعالیتهای ورزشی همکاران و فرزندان ایشان تقدیر نمود .

در این بازدید پس از اجرای تمرین و مراسم سنتی ورزش زورخانه ای توسط اعضاء تیم باستانی کار شامل تعدادی از کارکنان و فرزندان آنان ، مدیر عامل شرکت ضمن آرزوی سلامتی برای حاضرین در سالن ، ورزشکاران را تشویق به توسعه ورزش پهلوانی و افزایش اعضاء فعال این گود نمودند. ایشان یادآور شدند اشاعه این ورزش موجب تربیت افراد با فرهنگ علوی و افزایش رویه گذشت و ایثار می شود . غنیمت دانستن محیط ورزشی گود زورخانه ای با توجه به وجود فرهنگ تواضع و احترام متقابل در آن خصوصا برای نسل جوان بسیار آموزنده بوده لذا کار در شرکت منتسب به حضرت رضا (ع) و ورزش در گود علوی موجب افتخار وانشاالله ثمره نفسهائی که در این گود با نام مولای متقیان امیر مومنان علی (ع) کشیده می شود باعث قوت قلب همکاران و در نتیجه تلاش و تولید بیشتر خواهد بود . در جهت رفع کمبودها مانند تهویه و وسایل گرمایشی و همچنین نداشتن لباس متحد الشکل در پی دستور مدیرت محترم عامل  خریداری و د راختیار گود شهید صیاد شیرازی قرار گرفت .

شرکت قند تربت حیدریه دارای مجموعه ورزشی شامل گود باستانی ، سالن چند منظوره سرپوشیده ، بدنسازی می باشد که در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی بهمن کارکنان و خانواده های آنان از امکانات آن استفاده می نماید.

اخبار

نام
ایمیل
توضیحات
Captcha
کد امنیتی