افزایش تولید و اشتغال، ارمغان ارتقاء بهره‌وری در کارخانه قند تربت حیدریه

مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: این اشتغالزایی در زنجیره‌های حمل و نقل چغندر قند به کارخانه و ارسال محصولات تولید شده در این شرکت همچون شکر و خوراک دام به نقاط مختلف کشور صورت گرفته است. 

دکتر احسان‌اله اژدری با اشاره به اشتغال مستقیم 360 نفر در این کارخانه اظهار کرد: امسال با ساخت سالن بسته‌بندی و راه‌اندازی خط جدید بسته‌بندی شکر، 65 نفر دیگر در کارخانه مشغول به کار شدند.

او از عقد قرارداد این شرکت با بیش از ۱۱۰۰ پیمانکار خبر داد و افزود: از آغاز فصل بهره‌برداری تاکنون حدود 200 هزار تن چغندر قند چه از محل پیمانکاران طرف قرارداد و چه به صورت آزاد تحویل کارخانه شده و پیش‌بینی می‌شود نزدیک به 30 هزار تن دیگر نیز جذب شود.

مدیرعامل شرکت قند تربت حیدریه خاطرنشان کرد: بخش بیشتر چغندر قندی که به کارخانه تحویل می‌شود، مربوط به استان خراسان رضوی و شهرستان‌های قائن، فریمان، تربت حیدریه، تربت جام و... است.

 

فعالیت شبانه‌روزی کارخانه قند تربت حیدریه

اژدری از فعالیت شبانه‌روزی کارخانه قند تربت حیدریه در فصل بهره‌برداری خبر داد و گفت: امسال کارخانه در دو شیفت ۱۲ ساعته مشغول فعالیت است تا بتوانیم به سهم خود نقشی در تامین نیاز کشور به شکر ایفا کنیم.

او ادامه داد: این شرکت با هدف افزایش بهره‌وری نسبت به بهینه‌سازی مصرف انرژی و همچنین تعمیر دستگاه‌ها اقدام کرد که باعث شد بتوانیم به بالاترین ظرفیت که مصرف روزانه 3 هزار تن چغندر قند است، دست پیدا کنیم.

اژدری افزود: با اقداماتی که امسال برای تعمیر تجهیزات خطوط تولید صورت گرفت، علاوه‌بر کاهش توقفات در خطوط، شاهد افزایش حداکثری جذب و تخلیه چغندر قند هستیم.

اخبار

نام
ایمیل
توضیحات
Captcha
کد امنیتی