دیدار مدیر عامل شرکت قند تربت حیدریه با فرمانده حوزه سپاه تربت حیدریه

به منظرو امکان سنجی و  بررسی همکاریهای مشترک بین حوزه سپاه و شرکت قند تربت حیدریه و فعال نمودن بسیج سازندگی در شرکت و اینکه چگونه می توان از خدمات آن استفاده نمود ، فرمانده حوزه سپاه تربت حیدریه از این شرکت بازدید به عمل آورد.

 در این دیدار مدیر عامل شرکت مطالبی را مطرح و در زمینه اشاعه فرهنگ بسیجی در شرکت و استفاده از توانمندیهای حدود 170 نفر از پرسنل بسیجی شرکت مطالبی را یاد آور شد .

دکتر اژدری ارائه آموزشهای تخصصی برای بالا بردن و کارائی پرسنل و همچنین مدیریت استراتژیک و ارائه آموزشهای لازم در زمینه مسائل و نکات روز کشور را خواستار شد .

همچنین استفاده از توانمندیهای بسیجیان شهرستان مخصوصا فارغ تحصیلان بیکار مقطع کشاورزی و استفاده از توان تحصیلی آنها برای کشت چغندر در سطح شهرستان ، با تشکیل تعاونیها و استفاده از دانش تخصصی فارغ تحصیلان کشاورزی برای چغندرکاران و بالا بردن راندمان تولید چغندر و کاهش مصرف آب در منطقه نکاتی را بیان کرد .

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جناب سرهنگ دکتر ناصری نیز نکاتی را در مورد لزوم افزایش همکاریها و اعلام آمادگی در مورد کمک به شرکت برای بالا بردن توان تولید بیان نمود و در این خصوص قول مساعد داد تا تمام توان خود را برای هماهنگی با مسئولان شهرستان بکار گیرد.

اخبار

نام
ایمیل
توضیحات
Captcha
کد امنیتی