آغاز عملیات تصفیه شکر خام در شرکت قند تربت حیدریه

آغاز عملیات تصفیه شکر خام در شرکت قند تربت حیدریه

 

 

مدیر عامل شرکت قند تربت حیدریه: برای استفاده حداکثری از ظرفیت تولید کارخانه ، ضمن عقد قرارداد با اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی جهت حمل 20000 تن شکر خام به این شرکت ، عملیات تصفیه نیز بزودی آغاز گردید.

شرکت قند تربت حیدریه در سال گذشته با تصفیه بیش از 75 هزار تن شکرخام و تحویل به موقع شکر سفید حاصل از عملیات تصفیه توانست کمک شایانی به دولت محترم به منظور تأمین شکر سفید مورد نیاز بازار و نیاز مصرف خانوار باشد .

در سالجاری نیز تاکنون 20 هزار تن شکرخام به شرکت حمل که عملیات تصفیه آن آغاز و در صورت اختصاص سهمیه از سوی دولت این شرکت آمادگی لازم را جهت تصفیه شکر خام  تا پایان سال را دارد.

با افزایش روند مصرف سرانه 28 کیلو  شکر سفید و بیش از دو میلیون و دویست هزار تن مصرف شکر در سال و با ادامه سیاست های فعلی باعث می شود تولید شکر سفید حتی از سال 98 که کمتر از یک میلیون تن بود کاهش یافته و برای تامین بیش از 50 تا 60% نیاز کشورمجبور به واردات شکر باشیم.

اژدری با بیان این که اقدامات انجام شده در شرکت قند تربت حیدریه در راستای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده، بوده است، افزود: هدف اصلی شرکت در بهره برداری سال جاری، دستیابی به جهش تولید  با جذب حداکثری چغندر قند ، بالا بردن کیفیت و کمیت محصولات تولیدی شرکت  می باشد.

اخبار

نام
ایمیل
توضیحات
Captcha
کد امنیتی