برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس به همراه قرائت زیارت عاشورا

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین ایام اربعین حسینی و همزمان با آغاز هفتادو سومین دوره بهره برداری کارخانه مراسمی به همین منظور در محل شرکت قند تربت حیدریه ساعت 7 صبح  در تاریخ 07/07/1399 صبح برگزار گردید.

در این مراسم که با تلاوت قرآن مجید و قرائت زیات پر فیض عاشورا آغاز شد و و در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه جناب آقای دکتر ناصری و جناب آقای دکتر اژدری مدیر عامل شرکت و همچنین تعدادی از مسئولین حوزه بسیج کارگری و مسئولین پایگاه های کارخانه جات ومهندس اسماعیل پناه  معاون مدیر کل و رئیس اداره کار تربت حیدریه  و کارکنان شرکت قند تربت حیدریه در این مراسم حضور داشتند.

دکتر احسان اله اژدی مدیر عامل شرکت قند تربت حیدریه ضمن خیر مقدم به مهمانان ، اهمیت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و جانبازان دوران جنگ تحمیلی  یاد آورشده امنیت حال حاضر کشور را مرهون جانفشانی و ایثار رزمندگان دفاع مقدس دانست و وجود بسیج کارگری را در شرکت فرصت مغتنمی شمرد و افزود بایستی از ظرفیت بالای نیروی بسیج در عرصه تولید ودر سال جهش تولید در جهت افزایش بهره وری استفاده نمود.

در ادامه سرهنگ پاسدار ناصری فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه طی سخنانی اظهار داشت حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی می باشد فریضه واجب بوده و در طی 40 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران با توجه به جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی شدید همواره در حال جنگ با دشمن بوده و دستاورد آن امنیت و دستیابی به صنعت دفاعی پیشرفته و بازدارنده است.

وی افزود اقتصاد ما اقتصادی جهانی است .علم اقتصاد اسلامی قدرت اداره جهان را دارد و کسانی که قوت روزمره  مردم را به سازش با آمریکا پیوند زده اند در اشتباه محض هستند.

خداوند به ما سعادت بدهد همانند توابین بعد از واقعه کربلا و همانند حر وسط واقعه نباشیم بلکه مانند علمدار کربلا حضرت ابوالفضل از ابتدا در کنار مولایمان باشیم.

در ادامه از تعدادی ازیادگاران هشت سال دفاع مقدس شاغل در شرکت با اهدا جوایز و لوح یادبود تقدیر بعمل آمد گردید.

اخبار

نام
ایمیل
توضیحات
Captcha
کد امنیتی